برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

برترین و با کیفیت ترین میلگردها در ایران- بهترین برند میلگرد

ایران امروزه در رده برترین تولیدکنندگان میلگرد در جهان قرار گرفته است. در هر کشوری از استانداردهای مخصوصی برای تولید استفاده میکنند. ما در این مطلب  لیست بهترین برند میلگرد و بهترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران را به شما معرفی میکنیم. شما میتوانید از روی پلاک الصاقی و علامت حک شده روی میلگرد به اصل بودن محصولی که خریداری کرده اید پی ببرید. در حال حاضر میتوان شرکت ذوب آهن اصفهان را بهترین برند میلگرد در ایران معرفی کرد.

مطلب بیشتر:قیمت میلگرد

میلگرد ذوب آن اصفهان:

گواهی نامه های کسب شده توسط شکرت ذوب آهن اصفهان حاکی از سطح کیفیت بالای محصولات تولیدی بوده و محبوبیت آن را در کشورهای خارجی جهت صادرات افزایش داده است. این گواهی نامه ها شامل: گواهی نامه مطابقت میلگردهای BS 4449:2005 Grade B500B را از شرکت انگلیسی UK CARES و گواهی نامه ای تحت عنوان سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه تولیدات شمش کسب نماید. میلگردهای آلیاژی و مقاوم به زلزله توسط این شرکت بزرگ تولید میشود. از این رو شما مصرف کنندگان میتوانید با اطمینان خاطر از این شکرت بزرگ میلگرد مورد نظر را خریداری نمایید.

مطلب بیشتر:قیمت ناودانی 

مجتمع فولاد شاهرود:

انواع میلگردهای ساده و آجدار از سایز ۸ تا ۳۲ در این شکرت تولید میگردد. قیمت  میلگرد شاهرود نیز ماند سایر کارخانجات بر اساس سایز و وزن میلگرد مشخص میگردد

مجتمع فولاد ظفر بناب:

این مجتمع توانسته است گواهی نامه های ISO14001 و ISO_OHAS_18001 را دریافت نماید. میلگردهای تولید شده در این مجتمع  در سایزهای متنوع بوده و کارکنان این بخش با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا و دانش داخلی اقدام به تولید میلگرد نموده اند. از دیگر محصولات این کارخانه می توان به تیرآهن، نبشی و ناودان اشاره کرد. ظرفیت تولید  این کارخانه ۲۰۰ هزار تن در سال می باشد.  فاز دوم کارخانه به نام فولاد ظفر نوین در سال ۱۳۹۰  تاسیس شد.

با احداث این فاز ظرفیت تولید حدود  به ۳۰۰ تن در هر سال رسید.  فاز سوم این کارخانه نیز در سال ۱۳۹۵ با هدف تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی آغازبه کار کرد. ظرفیت تولید این فاز نیز ۲۰۰ هزار تن بود و یکسال بعد به بهره برداری رسید.  آینده رو به رشدی برای این مجتمع پیش بینی می شود.

مجتمع شاهین بناب:

سال تاسیس این مجموعه ۱۳۸۱ می باشد. این مجتمع دارای چندین شرکت تابعه از جمله مجتمع فولاد شاهین بناب، فولاد صنعت بناب، فولاد شهریار، فولاد سهند و گسترش فولاد شهریار دارد. از دیگر محصولات این شرکت می توان به نبشی، ناودانی، تیرآهن اشاره کرد

مجتمع شاهین بناب علاوه بر این واحد ذوب با کوره و دارای دو خط تولید نورد می باشد.

شرکت فولاد شهریار که از توابع این شرکت است در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید. از اهداف مهم این شرکت می توان به ریخته گری پیوسته، ذوب، خطوط تولید پروفیل سنگین و خط تولید پروفیل نیمه سنگین می باشد.

شرکت فولاد قزوین:

شرکت هایی همچون فولاد قزوین و پارس آرمان به وسیله ی  شرکت راه ابریشم تاسیس گردد. از محصولات این شرکت می توان به میلگرد فولاد قزوین آجدار شاخه A2 و A3 از سایز ۸ تا ۲۰ اشاره نمود

کارخانه فولاد کویر کاشان:

از مهمترین مزیت میلگرد فولاد کویر کاشان می توان به قابلیت جوشکاری و مقاومت بسیار اشاره کرد. این کارخانه جز بهترین برند تولید میلگرد در ایران میباشد.

فولاد آناهیتا گیلان:

انواع میلگردهای از  سایز ۸ تا ۳۲ در این کارخانه تولید می شود. ظرفیت تولید این کارخانه سالیانه ۳۲۰ هزار تن میباشد. این کارخانه برای تولید محصولات از استاندارد ۳۱۳۲ ISIRI استفاده می کند.

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش:

از محصولات این کارخانه میتوان به  مقاطع فولادی سبک و سنگین،  انواع آهن آلات، محصولات فولادی ساختمانی و صنعتی همچون شمش و بیلت اشاره کرد  ظرفیت تولید کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش حدود ۳۰۰ هزار تن در سال می باشد. میلگرد تولیدی این کارخانه  به صورت آجدار از سایز ۸ تا ۳۲ می باشد. قیمت میلگرد فولاد کاوه تیکمه داش بر اساس سایز و وزن آن قابل محاسبه است. گواهینامه های این مجموعه شامل OHSAS 18001:2007، ISO 9001:2008، ISO14001:2004 و ISO 10002:2004 میباشد.

از دیگر برندهای برتر تولید کننده ی میلگرد میتوان به کارخانه ی کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد و مجتمع جهان فولاد سیرجان اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *