برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

نکات مهم هنگام خرید میلگرد آنلاین

یکی از پرکاربردترین و مهمترین محصولاتی که در انواع پروژ های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد میلگرد است. به دلیل بازار داغ خرید و فروش میلگرد همواره افرادی بوده اند که قصد سواستفاده از مشتریان بی تجربه را داشته و دارند. هر چه شما اطلاعات خود را در ارتباط با میلگرد افزایش دهید خرید مطمئنتری را انجام خواهید داد. ما در این بخش از زاگرس آهن به بررسی نکات مهم هنگام خرید میلگرد آنلاین می پردازیم.

قیمت میلگرد

کسب اطلاعات در زمینه ی محصول

قبل از انجام هر خریدی در اینترنت بهتر است در ارتباط با محصول و مشخصات کلی آن تحقیق کنید. میلگرد نیز از این قائده مستثنا نیست. انواع گوناگونی از میلگرد در ساختمان استفاده می شود که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. پس قبل از خرید میلگرد انلاین همه ی اطلاعات لازم را در خصوص میلگردها و هدفی که از خرید میلگرد دارید کسب نمایید تا ضرر و زیان خرید اشتباه را تحمل نشوید.

گرفتن مشاوره از کارشناسان فروش

افرادی که در فروشگاههای آنلاین پاسخگوی شما هستند اطلاعات مفیدی در خصوص میلگرد داشته و می توانند شما را به خوبی در زمینه ی خرید میلگرد راهنمایی کنند. پس اطلاعات کافی را در خصوص مشخصات فنی میلگردی که می خواهید کسب کنید و سپس با مشاوران مشورت کنید.

شناسایی تناژ مورد نیاز

برای خریدی مطمئنتر میزان تناژ میلگردی که احتیاج دارید را مشخص کنید. از انجا که هر خرید نیاز به حمل و نقل دارد، خرید کمتر از نیاز یا بیشتر از نیاز هر دو به ضرر شما تمام خواهد شد.  چنانچه قصد خرید میلگرد بیش از 25تن را داشتید می توانید مستقیما از درب کارخانه خرید کنید. در غیر این صورت بهتر است برای خرید میلگرد مراکز فروش را انتخاب کنید.

قیمت ناودانی 

کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت روز میلگرد

آهن فروشی های معتبر همواره در جهت کسب رضایت مشتری به فکر سود شما نیز هستند. این مراکز قبل از خرید از انبارهای مختلف و کارخانجات گوناگون استعلام گرفته و بهترین میلگرد را با مناسبترین قیمت طبق کیفیتی که شما مد نظر دارید به شما معرفی میکنند.

بهتر است خودتان نیز قبل از خرید از چند مرکز دیگر قیمت بگیرید که مبادا قیمتی بیشتر از قیمت بازار را صرف خرید میلگرد نمایید.

تقاضای پیش فاکتور خرید

قبل  انجام معامله و تبادل پول بهتر است از کارشناس فروش مربوطه پیش فاکتور دریافت نمایید. در این فاکتور ریز مبالغ مورد نظر ذکر گردیده و این امر سبب افزایش شفافیت خرید برای شما و مرکز بازرگانی می گردد.

دادن آدرس دقیق به کارشناس فروش

فراموش نکنید که آدرس کاملا دقیق به کارشناس فروش بدهید.

قیمت نبشی

 اطمینان از وزن بار در زمان تحویل بار

هنگام تحویل بار از استاندارد بودن وزن میلگرد اطمینان کافی را کسب کنید. پس باید آن را مجددا وزن کنید و یا با استفاده از جدول وزنی از وزن بار مطمئن شوید.

بررسی دقیق میلگردها

در هناگم تحویل بار، آن را به خوبی بررسی کنید. اگر به طور مثال میلگرد ذوب آهن اصفهان را سفارش داده اید باید آرم ESCO روی ان درج شده باشد. هر کارخانه آرم مخصوص به خود را دارد که نشان دهنده ی اصل بودن میلگرد است. نکته ی مهم دیگر توجه به زنگ زدگی میلگرد است، پس به رنگ میلگرد نیز توجه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *