برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

روش تشخیص تیرآهن ذوب آهن اصفهان

تیرآهن ذوب آهن اصفهان مشخصاتی دارد که بهتر است قبل از خرید تیرآهن به آن توجه کنید. افراد زیادی هنگام خرید تیرآهن اصفهان با سوالاتی روبه رو می شوند که  از لحاظ فنی و مشخصات وزنی تیرآن می توانید به آن پی ببرید. توجه به برخی از نکات به شما در خرید ذوب آهن مرغوب و باکیفیت کمک خواهد کرد. شما علاوه بر آنکه با شناخت مشخصات فنی ذوب آهن میتوانید به اصل بودن تیرآهن پی ببرید همچنین می توانید با مشخصات فنی مورد نظر تیراهنی با وزن سبک تر خریداری کنید. این عمل می تواند در هزینه های شما را کاهش دهد. در این بخش پس از معرفی کلی انواع تیرآهن ها به روش شناخت تیرآهن ذوب اصفهان ومشخصات تیرآهن ذوب اصفهان می پردازیم.

قیمت میلگرد

انواع تیرآهن ها:

تیر آهن  ها دارای دو بال در روبه روی یکدیگر میباشند که از طریق تیغه به یکدیگر متصل شده اند. تیرآهن ها از لحاظ شکل ظاهری به سه دسته ی کلی بال پهن (HE)، بال کوتاه (IPE) و بال کوتاه (IPN) تقسیم می شوند. در این سه مدل تیرآهن اندازه و شکل بال ها با یکدیگر فرق دارد. شما در تصویر زیر میتوانید این تیرآهن ها را مشاهده کنید.

 

مشخصات تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شناخت انواع تیرآهن ها به شما در تشخیص مشخصات تیراهن ذوب آهن اصفهان کمک خواهد کرد. علامت های اختصاری در زیر تعریف شده است.

D: طول صاف تیغه

B: طول بال

H: طول جان تیرآهن (اندازه)

Hi: طول تیغه داخلی

قیمت ناودانی 

چگونه تیرآهن ذوب آهن اصفهان را از سایر تیرآهن ها تشخیص دهیم؟

تیرآهن ذوب آهن اصفهان یکی از پرطرفدارترین تیراهن ها در ایران می باشد. اما برخی افراد پس از خرید و تحویل بار متوجه می شوند که کلاه برسرشان رفته و اشتباه خریده اند.

یکی از مهمترین علائم برای شناختن  تیرآهن ذوب آهن اصفهان علامت حک شده روی آن است. شما با درنظر گرفتن برند حک شده می توانید این تیراهن را از میان تیراهن های سایر کارخانجات تشخیص دهید.

علامت اختصاری که بر روی تیراهن اصفهان درج شده است عنوان  ESCO است. از مهمترین ویژگی های تیرآهن ذوب اسفهان استاندار ساخت آن است. استانداردی که برای ساخت این محصول استفاده میکنند استاندارد IPE است. که طبق این استاندارد محصولات تولیدی در نهایت دارای  بال های نازک و یکنواخت می باشند.

چرا تیرآهن ذوب اصفهان از سایر تیرآهن ها گرانتر است؟

همانگونه که می دانید قیمت تیرآهن ذوب اصفهان از تیراهن کارخانجات دیگر کمی گرانتر است. از انجا که این کارخانه از وزن استاندارد جدول اشتال برای تولید تیراهن استفاده می کند کیفیت این محصولات بیشتر می باشد. تیراهن های واردتی از کشور کره و ترکیه نیز از لحاظ وزنی تفاوت چندانی با تیراهن های ذوب اصفهان ندارند اما قیمت آن ها کمتر است.

دیگر تیرآهن های موجود در بازار همچون تیراهن یزد، تیراهن فایکو و تیرآهن ناب نیز به دلیل وزن کمتر، قیمت کمتری دارند.

چنانچه فروشنده ای قصد فروش تیراهن ذوب اصفهان با قیمت کمتری داشت بهتر است به اورجینال بودن آن شک کنید. تیراهن های ذوب اصفهان  در سایزهای ۱۴ تا ۳۰ تولید می شوند که دارای وزن متفاوتی نیز هستند.وزن تیرآهن بر روی قیمت آن تاثیر خواهد داشت.

تیرآهن ذوب آهن اصفهان 

آرم ذوب آهن اصفهان

جدول مشخصات انواع تیراهن ذوب اصفهان:

 

تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN)

استاندارد ملی ایران به شماره ۳۲۷۷ و  استاندارد DIN1025-1  برای ساخت این تیرآهن استفاده می شود. مشخصات فنی این تیراهن شامل موارد زیر است:

تیرآهن اصفهان

تیرآهن اصفهان

تیرآهن بال پهن موازی (IPB)

استاندارد ملی ایران ISIRI 14484  برای ساخت این تیرآهن بکارگرفته شده است. مشخصات فنی شامل موارد زیر می باشد.

تیراهن اصفهان

تیراهن اصفهان

تیرآهن بال نیم پهن موازی IPE

استاندارد ملی ایران به شماره ۱۷۹۱ و استانداردهای DIN1025-5 برای تولید تیرآهن به کار گرفته شده است. مشخصات فنی شامل موارد زیر است.

تیرآهن اصفهان

 

 

تیرآهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *