برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

معرفی تیرآهن هاش و کاربرد آن

در این بخش قصد داریم مطالبی مفیدی را درباره ی تیرآهن هاش به شما ارائه کنیم اینکه تیراهن هاش چیست و در چه بخشی از صنعت و یا و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.مشخصات ویژه و کیفیت تیرآهن های هاش کدام است؟چگونه خریدی مطمئن داشته باشیم؟تیرآهن هاش، تیراهن هاش و کاربرد آن

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

از جمله مصالح مهم و اساسی ساختمان تیرآهن هاش می باشد. در مرحله ی اسکلت زنی از این تیرآهن استفاده می کنند. پس می توان گفت به نوعی این تیرآهن ها از اهمیت زیادی در ساختمان سازی برخوردار بوده و مصالح اساسی و مهم اسکلت فلزی را تشکیل می دهند. ازدیگر کاربردهای تیرآهن هاش می توان به نقش آن در پروژه های عمرانی اشاره کرد.تیرآهن هاش، تیراهن هاش و کاربرد آن

تیر آهن هاش با کیفیت:

کیفیت همه ی تیرآهن ها با یکدیگر برابر نیستند. کیفیت تیرآهن ها به شرکت سازنده و استاندار ساخته شده ی تیرآهن هاش بستگی دارد.

استانداردهای مختلفی توسط شرکت های سازنده برای ساخت تیرآهن های هاش به کار می رود.  این تیراهن ها می توانند بر اساس استاندارد جهانی و استانداردهای ایران و اروپا ساخته شوند. قبل از خرید تیرآهن هاش اطمینان حاصل کنید که تیرآهن می تواند کیفیت و ایمنی مورد نیاز شما را تامین نماید.

از جمله نکات مهم هنگام خرید تیرآهن توجه به شرکت طرف معامله است. به شرکتی که قصد دارید از آن ها تیرآهن هاش تهیه کنید توجه زیادی نمایید. بدون شک شما باید کیفتی متناسب با مبلغی که دریافت می کنید داشته باشید. اعتبار شرکت تعیین کننده ی این مهم خواهد بود.

تشخیص کیفیت تیرآهن هاش کار چندان مشکلی نخواهد بود. زیرا کارخانه ی سازنده و استاندارد به کار رفته در ساخت تیرآهن هاش کاملا واضح و مشخص است.

یکی از باکیفیت ترین تیرآهن ها، تیرآهن هاش اروپا می باشد. این تیرآهن ها دارای ضخامتی کاملا یکسان و دقیق در سراسر سازه می باشند. به این گونه که شما اگر از دوسر تیرآهن به آن نگاه کنید خواهید دید که ضخامت در تمام قسمت ها یکسان میباشد. بدان معنی که تیرآهن هاش کاملا تراز می باشد. تراز بودن تیرآهن های هاش نشان دهنده ی کیفیت بالای آن می باشد.

 

مشخصات تیرآهن هاش؟

تیرآهن  هاش ازجمله مهمترین عناصری است که در ساختمان سازی بکار می رود . می توان گفت وجود تیرآهن هاش در اسکلت فلزی سبب می شود مقاومت ساختمان  افزایش یابد زیرا تمام حرکاتی  یک ساختمان دربرابر رانش زمین و یا حرکات زمین رابه خود جذب کرده و مقاومت را در برابر زلزله بالامی برد. نگهداری وزن ساختمان های با طبقات بالا نیز بر عهده ی تیرآهن هاش می باشد.

کاربرد فراوان این تیرآهن در صنعت و فعالیتهای عمرانی نیز قابل بررسی خواهد بود.

تیرآهن های انواع  گوناگون و شکل های مختلفی دارند که تیرآهن  هاش نیز یکی از انواع تیر ها است  که در صنعت کابرد فراوانی دارد.

انواع تیرآهن هاش

تیرآهن هاش انواع  گوناگونی دارد که شامل: تیرآهن بال باریک ، تیر آهن بال متوسط، تیر آهن بال پهن می شود.

از نظر سایز و ابعاد بسته به کاربردی که می خواهید  شروع سایز از ۱۰۰ میلیمتر تا ۵۰۰ میلیمتر در طول ۱۲ متر می باشد.

از لحاظ وزنی نیز می توان تیرآهن های هاش را به چند دسته تقسیم نمود. این دسته بندی شامل: تیر آهن معمولی IPE و تیر آهن سبک HEA و تیر اهن سنگین HEB و تیر آهن عریض  می باشد.

بررسی تیرآهن HEB

از مهمترین ویژگی این نوع تیرآهن هاش می توان به برابری بال تیرآهن و جان تیر آهن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای شما عزیزان توضیح دهیم که جان تیرآهن ارتفاع پشت تا پشت تیرآهن هاش میباشد .

این نوع تیر آهن جز تیر آهن  هاش سنگین می باشد و دارای ضخامت بیشتری نسبت به تیرآهن HEA است، تیرآهن هاش بال پهن HEB از جمله رایجترین تیرآهن هاش است بگونه ای که واحد مرکزی به واردات این محصول اهمیت زیادی می دهد.

تیرآهن HEB در سایز های ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ وارد می شود. تیرآهن HEB داخلی در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می شود که  در سایز های ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ می باشد .

از کم مصرف ترین تیرآهن بال پهن سنگین هاش  می توان به سایز های ۷۰۰ تا  ۱۰۰ اشاره کرد. از این رو فروشندگان و بنگاه ها کمتر از این نوع تیرآهن هاش دارند.

اگر قصد خرید تیرآهن هاش دارید می توانید با مشاورین فروش زاگرس آهن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *