برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

مهمترین کاربرد ناودانی در ساختمان سازی

پروفیل ها کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارند. ناودانی جر پروفیل هایی به شما می رود که در صنعت و ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. انواع گوناگونی از ناودانی تولید شده است که هر کدام ویژگی ها، ابعاد و وزن مختلفی دارد. از این رو کاربردشان نیز با یکدیگر متفاوت است. ناودانی را به طور کلی به دو دسته ی مشبک و ساده تقسیم بندی می کنند. در ادامه توضیح مختصری درباره ی انواع ناودانی و پس از آن به کاربرد ناودانی در ساختمان سازی می پردازیم.

مشاهده: قیمت ناودانی 

ناودانی ساده: ناودانی ساده با ورق گرم تولید شده و قابلیت گالوانیزه شدن به صورت گرم یا سرد را دارا می باشد. ابعاد تولیدی شامل 8،10،12،14،16 می باشد. ارتفاع این محصول نیز بین 30 تا 400 میلیمتر می باشد. عمده کاربرد ناودانی ساده در ساخت پل های باربر، مصارف صنعتی و ماشین سازی می باشد.

مشاهده قیمت نبشی

ناودانی مشبک: تولید این محصول نیز از ورق گرم بوده و روش گالوانیزه کردن آن بصورت سرد یا گرم است. عمده کاربرد ناودانی مشبک شامل ساخت قفسه های مستحکم فولادی -نصب سنگ بصورت خشک -سازه های سبک فولادی می باشد.

مشاهده قیمت میلگرد

ناودانی(UNP): این ناودانی که طبق استاندارد اروپا ساخته می شود نسبت به ناودانی های دیگر وزن سنگین تر دارد. عمده کاربرد این ناودانی در ساخت پروژه های بزرگ و صنعتی می باشد. از دیگر کاربرد های این ناودانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باد بندها
  • در تیر ها
  • به صورت قوطی در ستون ها
  • خرپا

ناودانی در نما: کابرد دیگر ناودانی در نمای ساختمان است. ناودانی آلومینیومی در اجرای نماهای مدرن زیرسازی نقش موثری دارد. به این زیر سازی ها که شالوده اصلی نما(استراکچرنما)بشمار می آیند شامل مقاطع مختلف و متنوع بسته به نوع پوشش نما و سیستم نصب آن می باشد.

در نظر گرفتن محاسبات مهندسی و بکارگیری آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی جهت تولید ناودانی آلومینیومی با بهترین کیفیت لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *