برای دریافت قیمت نهایی و تخفیفات ویژه با کلیک روی دکمه ثبت درخواست فرم رو پر کن رو که کارشناسان ما باهات تماس بگیرن
ثبت درخواست

معرفی انواع سپری و مشخصات آن

سپری نوعی پروفیل است در انواع مختلف تولید و به فروش می رسد. انواع سپری هر کدام کاربرد مشخصی دارند. سپری های T شکل می باشند و این شکل ظاهری و مشخصات فیزیکی مکانیکی آن سبب شده در انواع سازه های فلزی، ستون ها، پل ها، اسکلت فلزی و… کاربرد داشته باشند. از مهمترین تفاوت انواع سپری می توان به متریال بکار رفته، شکل ظاهری، نحوه ی تولید، استاندار تولید، سایز و ابعاد سپری و در نتیجه مشخصات مکانیکی آن اشاره کرد.

برای مشاهده ی قیمت پروفیل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

شکل ظاهری انواع سپری

سپری ها از لحاظ شکل ظاهری در دو شکل لبه گرد و لبه تیز در بازار موجود می باشد.

اندازه سپری لبه گرد۳۰ تا ۱۴۰ میلیمتر و سپری لبه تیز ۲۰ تا ۴۰ میلیمتر می باشد

سپری آهنی سپری آهنی

 

ابعاد انواع سپری

ضخامت سپری از ۰/۹ تا ۲/۵ میلیمتر متغییر می باشد

طول سپری ها نیز از  ۶ تا ۱۲ متر میباشد.

نام گذاری انواع سپری

اندازه سپری با اندازه دیواره آن برابر می باشد. اندازه لبه سپری ۱۰۰ میلیمتر باشد به آن سپری نمره ۱۰ می گویند. و چنانچه با سپری3 مواجه شدید یعنی لبه ی آن 30 سانت است.

انواع سپری از لحاظ روش تولید

سپری ها در دو نوع نورد سرد و نورد گرم تولید می شود. البته روش نورد گرم متداول تر است. طبق وزن، نورد گرم در بین فرآیندهای تولیدی در صدر جدول قرار می گیرد. تکنولوژی و دستگاه هایی که برای این عملیات مورد استفاده قرار می گیرد تکامل یافته می باشند. تولید قطعات مرغوب  و کاملا یکنواخت با قیمت های پایینتر از سپری سرد می باشد. استفاده از فرآیند نورد گرم توجیح اقتصادی بیشتری نسبت به نورد گرم دارد.  محصولات نورد گرم تنها به شکل‌ها و اندازه‌های استاندارد شده تولید می گردند.

برای ساخت پروفیل هایی مانند سپری از شمش بلوم استفاده می کنند. در سیستم نورد گرم شمش حرارت دیده را در قفسه های نور میانی و پایانی حرکت داده تا در آخر به شکل سپری شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *